Viața de Gulie presupune și foarte multe ore petrecute cu ochii în ceva ecran. Fie că e laptop, telefon, tabletă sau tv, toate au tendința de a îmi obosi ochii foarte tare, mai ales pentru că mă acaparează așa tare că uneori uit să și clipesc. Și tocmai când mă gândeam că după 2 ani de când mi-am făcut ochelarii pentru calculator ar fi cazul să mai merg la un control (de mult amânat), vine vestea: Optica Vedere și HOYA lansează o nouă colecție de ochelari, proiectați special pentru fiecare pacient în parte.
Basically după control primești recomandarea pentru anumite lentile, care vor fi construite astfel încât optica să corespundă nevoilor ochilor, dar și anatomiei specifice fiecăruia, iar apoi se proiectează ramele, care vor fi printate 3D. How cool is that?
Hai să intrăm în detalii!
Liderul mondial în domeniul lentilelor de ochelari, HOYA Vision Care, a prezentat astăzi publicului din România, în exclusivitate la magazinele Optica Vedere, cea mai nouă colecție de ochelari de la Yuniku, UNITi, a doua revoluție importantă în sectorul ochelarilor centrați pe vedere, proiectați în întregime în jurul vederii optime a purtătorului și personalizați cu ajutorul tehnologiei 3D.
Colecția UNITi de la Yuniku este concepută de celebrul designer Bieke Hoet și îmbină cele mai recente tehnologii digitale cu brațele ramei realizate din titan, cel mai rezistent și ușor material folosit vreodată în domeniul ochelarilor de vedere.
O colecție unică ale cărei repere, funcționalitate, design și finisaj, se completează într-o armonie perfecta
Odată cu noua colecție UNITi, utilizarea unui nou material metalic este o premieră în istoria Yuniku. Ducând materialele și tehnologiile inovatoare până la limita performanțelor lor, combinația de poliamidă și titan are ca rezultat o greutate minimă și o gamă senzațională de 12 modele noi care întregesc portofoliul Yuniku.
Culorile colecției, Aubergine, Burgundy, Navy Blue, Vintage Leather, Tungsten și Charcoal, se pliază perfect pe cele 12 noi direcții de design pe care UNITi de la Yuniku le dictează în această primăvară. Colecția cuprinde modele cu forme clasice, dar și unele potrivite unor stiluri extravagante . UNITi este astfel concepută încât să se potriveasca oricărei vârste, dar și unei personalități puternice și elegante a utilizatorului.
Pornind de la ideea ca fiecare pacient este unic atât în ceea ce privește nevoile sale de ordin vizual, cât și funcțional sau estetic, Materialise și HOYA Vision Care Company au dezvoltat în 2016 conceptul Yuniku, adică prima gamă de ochelari din lume proiectați 3D și centrați pe vedere, ce oferă o experiență vizuală net superioară oricărei alte perechi de ochelari.
Cu ajutorul tehnologiei digitale de ultimă generație,Yuniku scanează trăsăturile faciale și ia în calcul cerințele vizuale ale clientului, calculând poziția de purtare ideală pentru o performanță vizuală optimă.
Ramele sunt apoi printate cu ajutorul tehnologiei 3D, pornind de la acești parametrii individuali. Astfel, ochelarii sunt realizați în întregime personalizat, pentru fiecare pacient în parte, rama potrivindu-se perfect fizionomiei și nevoilor medicale ale fiecăruia, fără să mai alunece de pe nas, așa cum se întâmplă de cele mai multe ori cu ochelarii obișnuiți.
Despre Yuniku
Lansat în 2016 și bucurându-se de o primire entuziastă, Yuniku reprezintă un salt tehnologic în industria optică, deoarece transformă modul în care se prescriu lentilele. În mod tradițional, rama selectată și poziția sa de purtare erau un dat. Designul lentilei nu putea fi optimizat și personalizat din cauza limitelor impuse de aceste elemente, cu efecte potențial adverse asupra vederii, fiind vorba de o abordare centrată pe ramă.
Yuniku, dimpotrivă, folosește o abordare centrată pe vedere.
Întregul proces este digital și este condus de specialist (optician) în interacțiunea cu clientul. Scanarea corectă a clientului cu tehnologie 3D, în magazin, îi permite specialistului să observe felul cum diferiți parametri pot fi ajustați pentru a crea ochelarii potriviți. Tehnologia Yuniku în considerare trăsăturile faciale și cerințele vizuale ale clientului și calculează poziția de purtare ideală, pentru o performanță vizuală optimă.
Rama selectată este apoi imprimată în tehnologie 3D, pe baza acestor parametri individuali. Această abordare permite realizarea de ochelari care sunt perfect adaptați la nevoile vizuale, estetice și la stilul de viață ale clientului.
Yuniku
Yu-ni-ku înseamnă „unic” în japoneză. Este, de fapt, transcrierea fonetică occidentală a cuvântului japonez pentru „unic”. Acesta înseamnă dinamic, intuitiv și inovator; echivalent cu „fără egal”. O forță inovatoare care știe să răspundă nevoilor epocii sale, permițându-i să surprindă inconștientul colectiv (www.yuniku.com ).
Despre Optica Vedere
În cei peste 15 ani de activitate Optica Vedere oferă servicii personalizate dublate de recomandări estetice profesionale. Produsele și serviciile premium reprezintă cheia succesului. Performanța este pe primul loc! Toate produsele și serviciile sunt înzestrate cu acest atribut pe care îl oferă consecvent clienților.
Optica Vedere deține cinci magazine în București
Mai multe informații pe site sau facebook.
Despre Hoya Vision Care
De peste 60 de ani, HOYA Vision Care este lider mondial în domeniul lentilelor de ochelari. Cu o prezență în peste 50 de țări, HOYA Vision Care are o experiență avansată dovedită în design-ul lentilelor și tehnologia freeform, combinată cu o poziție de lider în ceea ce privește tratamentul AR de calitate și înaltă performanță.
Portofoliul solid de piață al HOYA Vision Care include lentilele optice SEIKO și PENTAX, precum și produse inovatoare, cum ar fi lentilele progresive Hoyalux iD MyStyle și ochelarii personalizați Yuniku 3D.
Compania are peste 16.000 de angajați la nivel mondial, cu unități de producție în masă în Asia și Europa și peste 40 de laboratoare locale pentru prescripții la nivel global.