Ce înseamnă 1 an de Uber Eats?

Astăzi, Uber Eats a sărbătorit 1 an de la momentul lansării sale în România, iar eu, evident, că nu puteam să ratez acest moment! Chiar dacă nu apelez foarte des la acest serviciu, acest lucru se datorează doar faptului că îmi este imposibil să mă decid asupra unui fel de mâncare și după vreo oră de întors toate ofertele pe față și pe dos, când foamea atinge cote alarmante și parcă simt cum se instalează ulcerul (acum pe bune, la cum arată pozele din aplicație n-ai cum să nu scapi și câteva băluțe), comand random sau închid aplicația și traversez până la magazin.

Revenind la începutul unei lungi paranteze, chiar dacă nu comand foarte des de pe Uber Eats, mi s-a părut încă de la lansare un serviciu absolut genial, iar astăzi am mai aflat niște lucruri care m-au făcut să apreciez și mai mult aplicația.

Într-un an de zile, platforma a crescut de la 100 de restaurante partenere în București, la 700! De la localuri mici, afaceri de familie, până la mari lanțuri de restaurante.

Pentru noi, consumatorii, este evident ce a însemnat asta, mai mult yum!
Dar și restaurantele sunt happy. Colaborarea cu Uber Eats a ajutat 72% dintre proprietarii de restaurante să își crească afacerea, în timp de 47% dintre aceștia au raportat o creștere între 10% și 30%. Și nu vă gândiți că se bucură doar portofelele owner-ilor, 31% dintre proprietarii de restaurante se gândesc să angajeze mai mult personal pentru a acoperi numărul de comenzi în creștere.

Cifrele astea nu sunt inverntate de nimeni, ci sunt bazate pe rezultatele Sondajului asupra impactului economic al Uber Eats în rândul restaurantelor de top.

Iar principalele rezultate arată cam așa:

Sondajul Uber Eats a implicat peste 50 de restaurante de top din București, care au început colaborarea cu aplicația la scurt timp după lansarea aplicației.

Când vine vorba de top trei beneficii ale colaborării cu Uber Eats, 82% dintre respondenți au afirmat că acest parteneriat îi ajută să își crească numărul de comenzi, să livreze mai rapid comenzile (70%) și să aibă mai multă vizibilitate pentru afacerea lor (68%).

72% dintre restaurantele care au răspuns sondajului spun că Uber Eats le-a ajutat să își crească afacerea. Aproape jumătate (47%) dintre respondenți spun că au înregistrat o creștere cuprinsă între 10% și 30%. Când vine vorba de cele mai multe comenzi primite într-o zi, 53% dintre restaurante au primit între 20 și 50 comenzi prin aplicația Uber Eats, în timp ce 8% au avut între 50 și 100 comenzi.

31% dintre restaurante au spus că se gândesc să angajeze mai mult personal pentru a acoperi numărul comenzi în creștere, în timp ce 35% dintre ei se gândesc să își extindă afacerile.

9 din 10 manageri sau proprietari de restaurante au spus că ar recomanda Uber Eats și altor restaurante.

În ultimul an, Uber Eats a adus o contribuție economică importantă pentru sute de restaurante și curieri din București. Scopul nostru este să ajutăm restaurantele să își atingă potențialul maxim. Bineînțeles, succesul lor se datorează leadershipului lor, calității excepționale a mâncării sau  a modului în care își administrează bucătăria. Noi suntem doar o parte a poveștii lor, iar angajamentul nostru este să continuăm să folosim tehnologia pentru a-i ajuta să crească și să ajungă la și mai mulți clienți” a spus Krzysiek Radoszewski, General Manager, Uber Eats, CEE.

Dacă vă întrebați care sunt cele mai populare feluri de mâncare comandate de români, poate nu veți fi surprinși să aflați că acestea sunt burgerii, puiul fript și wrap-urile.

La capitolul recorduri, cel mai mare număr de comenzi înregistrat de același utilizator este de 379, în timp ce cea mai mare comandă plasată a fost un meniu sushi cu 152 bucăți.

Lasă un răspuns