Azi, cu noaptea in cap (seriously now, cand soarele inca nu’i sus pe cer nu poti sa zici ca e dimineata..si buna pe deasupra!), oamenii din social media si’au dat intalnire la JW Marriot pentru a8a editie a Webstock.
Pentru Gulia a fost abia prima!
Inca mai are nevoie de cateva clipe sa proceseze tot ce s’a intamplat.
Stii cum e? Pana ajungi sa inveti din propria experienta, inveti din experientele altora!
Asta m’am bucurat sa aud, povestile de viata ale persoanelor pe care le urmaresc de mult timp. De unde au pornit cand au pornit si de ce au pornit. Obstacole intampinate, mici sfaturi…reusite! Ca daca ma iei cu teorie si retete, pa, te pup!
Am avut un program incarcat, dar daca ma intrebi, nu stiu cand a trecut timpul! Mai incarcat a fost telefonul…noroc cu standurile Enel 🙂
Webstock a inceput cu o parte dedicata „schimbatorilor de joc” cum a zis Manafu, the game changers cum ar zice americanu’. Au urmat trei sectiuni din care mi’a fost foarte greu sa aleg. Asa ca am … zapat! Ca la tv. Prima parte am prins’o la sectiunea de strategie, mijlocul programului m’a prins la blog promotion, iar in final am descoperit working with brands.
Ne’am si distrat mult la Webstock!
Pe langa povestile si discutiile amuzante din sala de conferinte, in lobby (please, I know english) am fugit din stand in stand sa vad ce surprize ne’au pregatit brandurile! N’am ratat nimic! Am cantat pana si la mandolina numa sa iasa bine poza de la standul HP! Sa nu mai ziceti nimanui, dar nu vroiam sa mai ies din cabina Coca-Cola! Vai, am ras cu lacrimi!
Fuse, fuse si se duse Webstock 2015 powered by Vodafone si Evensys.