Stau si ma intreb, astia de lucreaza la/pentru Coca-Cola nu ies niciodata din casa? Nu se uita la filme? Nu vorbesc cu oamenii?
Si nu cred ca e o chestie de femeie vs. barbat asa cum a scris Eftimie.
I’m a woman, you know what I mean?! Si cu toate astea cand am auzit-o pe Morodan zicand cu atata pofta si naturalete m-a busit rasu’, bai un ras d-ala grav!
Daca e facuta intentionat, felicitarile mele! Ar trebui sa fie actrita!
Dar cumva ma indoiesc grav! Cred ca e o scapare gigantica a celor de la Coca-Cola!
De la ala care o filma, la ala care a montat…si tooot asa pana la ala care a pus clipu’ asta pe youtube!
Pentru cei care cititi debusolati textu’ asta, dati un play mai jos, va lamuriti imediat!
Eu una, am tot zis-o si o repet: astept remixul! Sunt absolut sigura ca cineva ii va vedea potentialul, dar spre deosebire de mine, are ureche muzicala si stie cum sa mixeze!
Tu acela, dai o bere mai tarziu 😉
Orice reclama proasta trebuie promovata? Am ras de m-am spart, dar consider ca cel mai bun lucru pe care ar trebui sa-l fac este sa IGNOR aceasta reclama, nu s-o rostogolesc in prostie, facand-o relevanta.
Adevarat graiesti! Asa m-am gandit si eu intial!
Da’ cumva m-am induiosat si am scris despre asta!
Ca si tine cu starbacksu’ 😀
Nu e acelasi lucru. Aia e o campanie gandita de un american pt America. Si e campanie gandita bine (ei sunt nebuni cu Halloween-ul). Ca la noi ar suna ciudat e alta poveste, dar nu e deloc o campanie proasta.
Pe cand campania asta Coca-Cola e gandita aici, in Romania, iar clipul e de-o prostie iesita din comun.
Nici starbucks n-a intentionat sa vorbeasca toata Romania de p***, cum nici Cola nu a intentionat!
Da’ le-a iesit amandurora!
Singura problema este ca iti trebuie putine clase sa crezi ca 0,5 litri de Coca-Cola iti aduc fericirea. Daca ar fi asa, am sta la coada la fabrica de Coca-Cola. Sigur, suntem liberi sa consumam sau nu asa ceva. Dar nu poti scapa de pauzele promotionale si de OOH, care iti baga in ochi mesajul despre fericire. Adica campania nu discrimineaza, poate daca ar face direct marketing, segmentat. Petreanu macar a dat-o corect: este vorba de nostalgie si copilarie. Dar Morodan a afirmat ca ea chiar resimte fericirea cauzata de consumul de Coca-Cola. Cu o corectura: depinde cati bani iti aduce fraza asta spusa in campanie de o persoana care, culmea! pretinde ca se pricepe la gatit si gateste. PS: Nu va urez in niciun fel sarmale cu Coca-Cola si nici gasirea fericirii in paharul cu apa colorata si muult zahar. Un pic de decenta europeana ar merita romanii. Au trecut 27 de ani si parca am inceput sa mai aflam ce inseamna hrana de calitate. Sa nu laudam executii de publicitate care vand produse daunatoare sanatatii, ca devenim complici. Da, nu va mirati, priviti in farfurie. Si combinati cu critica anti-food.
Daca este sa ne referim strict la reclama, ea nu este chiar atat de rea! Nu este nici stralucita! Spune in continuare povestea coca-cola in stilul ala in care respectiva bautura aduce fericirea. Nu cred ca a cumparat cineva cola in ideea ca va deschide capacu’ si il/o va lovi fericirea, dar este o idee de comunicare simpatica.
O idee simpatica ce devine foarte amuzanta cand in ecuatie apare Morodan.
Din pacate discutia referitoare la alimentatie este una lunga si complexa. Cred ca avem un minim bagaj de educatie in partea asta de alimentatie sanatoasa, mai departe tine de fiecare in parte ce alege sa faca.
Oricum, multumesc mult pentru comentari! Lung, complex si puternic 🙂